Bildiğimiz pazarlama yöntemlerinin sonunun gelip gelmediği tartışmasında, Sergio Zyman`ın bir çift sözü var: Geleneksel pazarlama can çekişmiyor. Çoktan öldü.
Bu iddialı adam, dünyadaki en iyi pazarlama organizasyonu olan Coca-Cola7nın efsanevi pazarlama şefi. Sıradışı düşünüşü, gözükara ve kışkırtıcı stratejileriyle pazarlama kavramına boyut atlatmış gerçek bir guru.
Sergio Zyman Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu`nda bildiklerine saplanıp kalmışları tepeden tırnağa sarsacak taktikleri fısıldamıyor, avaz avaz bağırıyor. Ürününüz/hizmetiniz ne kadar kaliteli olursa olsun, pazarlayamadığınız sürece bu vahşi arenada ezilip gideceğinizi acımasızca haykırıyor yüzünüze.
Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu, bildiğimiz pazarlama kitaplarının da sonunu getiriyor...

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799758378226
Yayın Tarihi :2006-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :253
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Sergio Zyman
Çevirmen   : İlkay Sevgi Çopur
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler