Bildiğimiz pazarlama yöntemlerinin sonunun gelip gelmediği tartışmasında, Sergio Zyman`ın bir çift sözü var: Geleneksel pazarlama can çekişmiyor. Çoktan öldü.
Bu iddialı adam, dünyadaki en iyi pazarlama organizasyonu olan Coca-Cola7nın efsanevi pazarlama şefi. Sıradışı düşünüşü, gözükara ve kışkırtıcı stratejileriyle pazarlama kavramına boyut atlatmış gerçek bir guru.
Sergio Zyman Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu`nda bildiklerine saplanıp kalmışları tepeden tırnağa sarsacak taktikleri fısıldamıyor, avaz avaz bağırıyor. Ürününüz/hizmetiniz ne kadar kaliteli olursa olsun, pazarlayamadığınız sürece bu vahşi arenada ezilip gideceğinizi acımasızca haykırıyor yüzünüze.
Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu, bildiğimiz pazarlama kitaplarının da sonunu getiriyor...
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9799758378226 |
Yayın Tarihi |
:2006-01-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:253 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:145 X 215 |