Pazarlama disiplini, yönetim üzerinde hak ettiği etkiyi yaratamamıştır. Bunun nedeni ise büyük ölçüde, amaçların belirsiz, entelektüel zeminlerin zayıf olmasıdır. Değer Temelli Pazarlama, pazarlamayı yeniden formüle ediyor, daha isabetli hale getirip sağlam bir entelektüel zemine oturtuyor. Günümüz lider şirketlerinin tamamında, yönetimin temel amacı, hissedarlara verilecek kazancı ençoklaştırmaktır. Kitap, pazarlamanın rolünü, hissedar değeri yaratılması görevine katkıda bulunmak olarak yeniden tanımlıyor. Hissedar değeri yaratımının markalar, fiyatlama, iletişim, dağıtım ve Internet üzerindeki pazarlama planlaması ve satış kararlarını nasıl etkilediğini inceliyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799756347019
Yayın Tarihi :2003-11-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :629
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Peter Doyle
Çevirmen   : Gülfidan Barış
İlgili Eserler