Yabancı dil öğrenme hem bilişsel davranışları hem de psiko-motor becerileribirleştiren bütünsel bir süreçtir. Öğrencilerin yaptığı şey, söz konusu bilişsel davranışları vemotor becerileri geliştirerek, yabancı dilin iletişim sistemini edinmektir. Bu davranış vebecerilerin geliştirilmesi için oldukça iyi düzenlenmiş bir yabancı dil programınıngeliştirilmesi gerekmektedir. Buna göre de program geliştirme süreci gereksinimlerinsaptanması, amaçların belirlenmesi içeriğin seçimi, programın uygulanması ve sonuçlarındeğerlendirilmesi şeklinde desenlenmektedir.Günümüzde dil eğitiminde farklı program uygulamaları söz konusu olduğundanözellikle hazırlık programlarının önemi daha da artmakta ve gereksinime dayalı yabancı dilöğretimi modelleri ön plana çıkmaktadır. Bu kitap bir İngilizce Hazırlık Programının amaç,içerik, öğrenme-öğretme süreçleri ve değerlendirme boyutlarını ele alarak, programındeğerlendirilmesi ve yapılan bu değerlendirmenin sonunda bir model sunulması amacı ilegerçekleştirilmiştir.Kitap alan uzmanlarına, uygulayımcılara ve bu konuda çalışma yapacakaraştırmacılara ışık tutması ve bu konuda güncel çalışmaların yapılmasında yol göstericiolması açısından önemli görülmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786256894518
Yayın Tarihi :2023-10-23
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü İngilizce Hazırlık Programının Değerlendirilm
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :182
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :160 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ümit Özkanal
İlgili Eserler