Şirketinizi ve markanızı farklılaştıramazsanız ölümüne rekabet yaşanan sektörünüzde hayatta kalamazsınız. Peki hayatta kalmak ve pazar payı kapmak için neler yapmalısınız?
Farklılaş Ya Da Öl ilk olarak 2001de yayımlandı ve ilk baskısından itibaren pazarlamacıların kutsal kitabı haline geldi. MediaCat Kitaplarının yayımladığı bu edisyon ise tamamen güncelleştirilmiş yeni bölümlerle eskisinden daha zengin bir içerik sunuyor.
İki deneyimli yazar, iş dünyasındaki büyük değişimi, ürün kategorilerindeki zenginleşmeyi, tüketiciler için seçim alternatiflerinin artmasını yorumluyor ve markanızın nasıl bir yol izlemesi gerektiğini size sektörlerden çok somut örneklerle gösteriyorlar. 21. yüzyılın seçenek patlaması ve artan rekabet karşısında hangi unsurları farklılaşmak için kullanmalısınız? Bu soru, Trout ve Rivkinin farklılaşma manifestosunun temelini oluşturuyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055755928
Yayın Tarihi :2018-01-24
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :3.Baskı
Sayfa Sayısı :296
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Jack Trout
Çevirmen   : Banu Adıyaman
Editör   : Yankı Enki
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler