Pazarlama ve ürün müdürlerinin sorumlu oldukları ürünler ve hizmetler, bir şirketin müşterilerine memnuniyet sunduğu araçlardır. Bu nedenle gerçekçi, bireyse ve stratejik pazarlama planları hazırlamanız ve daha da önemlisi tüm fonksiyonlar tarafından desteklenebilen bir strateji ve uygulanabilir bir pazarlama p anı oluşturmanıza yardımcı olması için net kılavuz ilkelere sahip olmanız hayati önem taşır. Bu kitabın hayata geçirilmesindeki en önemli amaç budur.
Bu kitabın hedefi, planlamaya ayrılan zamanı azaltacak, dünya çapında kullanılabilecek ve her şeyden önemlisi pazarla bağını koparmadan, zorlayıcı ancak başarılması mümkün olan gerçekçi planlar sunacak basit, tutarlı ve standart bir sistem ortaya koymaktır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944383912
Yayın Tarihi :2000-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :143
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :195 X 265
Emeği Geçenler :
Yazar   : J. Lidstone
Yazar   : J. Maclennan
Yazar   : J. Lidstone;J. Maclennan
Çevirmen   : Zeynep Yaman
İlgili Eserler