İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Ajansı, Kültürel Miras ve Müzeler Direktörlüğü tarafından yürütülmekte olup İstanbul Kültür Mirası ve Ekonomisi Envanteri adlı proje kapsamında yayınlanmakta olan bu kitap, İstanbulda Medya, İstanbulda medya endüstrisinin ortaya çıkışından televizyon ve internete uzanan süreçteki mekânsal gelişimini inceliyor. Eda Ünlü Yücesoy reklamdan sosyal medyaya çeşitli alanları konu edinirken, medyanın kentle olan ilişkisini mercek altına alıyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786053992080
Yayın Tarihi :2011-06-23
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :İstanbul´da Medya; Coğrafi Dağılım ve Üretim
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :84
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Eda Ünlü Yücesoy
Editör   : Özgün Forta
İlgili Eserler