Bugün, küresel ekonominin yeni kuralları var. Ürün teknolojileri ve pazarlama yöntemlerinde, keşifler devri sona erdi. Teknolojinin küresel dağılımı sonucu, ürün ve hizmetlerin hepsi birbirlerine benziyor. Markalar açısından mutlak iktidardan söz etmenin imkânı kalmadı. Daha düne kadar esamesi okunmayan beyin gücüne dayanan şirketle;, dünkü iktidarın sarsılmaz sanayi devi şirketlerinin bu ünlerini geride bıraktırıyor. Vasat, iktidarını hızla kaybediyor.
iletişim olanaklarının artışı, dünyayı hızla küresel bir köye çevirirken internet ve teknolojideki ilerlemeler, iş dünyasının ve ekonominin bildiğimiz işleyiş kurallarını her geçen gün değiştiriyor. Günümüzün pazarlarını ulusal olmaktan çıkarıyor, sanal ortama ve uluslararası alana taşıyor. Tüketiciler, ürünün nerede üretildiğine değil, kim ürettiğine bakıyor, Yerli-yabancı ayrımı yapmak anlamını yitiyoı, dünya piyasalarında rekabet edebilme kavramı önem kazanıyor.
Dünya hızla değişiyor ve her değişim, yeni fikirlerin doğmasına neden oluyor. Ayakta kalmanın tek yolu yeni fikir ve ürün, geliştirmekten geçiyor. Günümüz şirketlerine patronlar değil, parlak fikri olanlar yön veriyor. Kazanmak için her zaman iyi fikirlere ihtiyacınız bulunuyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789756218976
Yayın Tarihi :2008-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :165
Kapak :Karton
Kağıt :3.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Şafak Altun
Editör   : EDT: NERİMAN ŞİMŞEK KPK: FERHAT ÇINAR
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler