Binlerce doları pencereden saçmaya ve buna pazarlama adını vermeye artık bir son verin.

Pazarlamaya harcanan paranın karşılığında size para kazandırmasını önkoşul yapın.

İyi pazarlamanın şirketi ya da ürünlerini güzel, yaratıcı ya da seksi sunması gerektiği gibi pazarlama mitlerini boş verin.

Eğer reklam yarışmalarına başvurmayı düşünüyorlarsa reklam ajansınıza yol verin gitsin.

Şirketinizde Pazarlama Moratoryumu uygulayın ve pazarlama programınıza harcanan her kuruşun işe yaradığından emin olana dek tüm pazarlama faaliyetlerini durdurun.

Pazarlamanız beş para etmeyebilir ama bu kitap ediyor. Her sayfada kendinizi iş arkadaşlarınıza tekrar tekrar anlatırken bulacağınız ayrı bir hikaye, örnek ya da kavram var. Güçlü bir eser, amatörler ya da başarmak için aşırı tembel olanlara göre değil.
- Seth Godin,
Permission Marketing ve Mor İnek kitaplarının yazarı

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944383042
Yayın Tarihi :2000-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :186
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mark Stevens
Çevirmen   : Ender Orfanlı
Editör   : Banu Adıyaman
İlgili Eserler