Yazar Alper Girgin, 15 yıllık kurumsal hayat tecrübesi boyunca Medya,
Yazılım ve Hızlı Tüketim sektörlerinde birden fazla şirketin farklı departmanlarında çalıştı. Türkiye'deki
çok uluslu bir firmanın Finans, Pazarlama ve İnsan Kaynakları departmanlarında farklı sorumluluklar
üstlendi. Profesyonel kariyeri dışında Türkiye'de çeşitli yerel okullarda gönüllü eğitmen olarak
çalışarak sosyal sorumluluk projelerinde yer aldı.
Şu anda, İnsan Kaynakları Yöneticisi olarak çalışıyor ve farklı üniversitelerde Kurumsal Hayata Giriş
isimli kendi geliştirdiği akademik programı yönetiyor.
Kişisel olarak da sinema ve sanat üzerine çeşitli bloglar yazıyor. Üniversiteden yeni mezun olan Orhun
Yılmaz, en ünlü çikolata firmalarından birinde (Grande Çikolata) yardımcı marka müdürü olarak işe
girer. Kariyerindeki bu ilk adımla kurumsal hayatın zorluklarını deneyimlemeye de başlar. Güzel bir
tesadüf ki yöneticisi onu yeni bir ürün lansmanı projesine dahil eder ve yeni zorluklar onu
beklemektedir. Fakat her zorluk beraberinde güzel fırsatları da getirmektedir. Bakalım kendisi
aşağıdaki sorularına cevap bulabilecek ve kurumsal hayatın zorluklarını yönetmeyi başarabilecek
midir?
- İşe yeni başlayanlar kurumsal hayatı nasıl algılıyor ve kurumsal hayat gerçekte neyi ifade ediyor?
- Departman veya fonksiyonların ana görevleri nedir ve yeni başlayanlar iş akışını nasıl öğrenebilir?
- İşe yeni başlayanların kurumsal hayatta sıkça karşılaşabilecekleri durumlar nelerdir?
- Bağlantıların ve hissedar yönetiminin kurumsal hayattaki önemi nedir?
- Kurumsal hayatta zorlu anlarda

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786257025027
Yayın Tarihi :2019-12-17
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :312
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Alper Girgin
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler