Ticari bir devrim piyasanın tüm kurallarını değiştiriyor. Güç, üretici ve peraken­decilerden çıkıp, doğrudan bilgi, tercih ve bağlantısallığın gücüyle henüz donanmış olan tüketicilerin eline geçiyor. Fiyat, hizmet, kalite ve tasarım avantajları kazanmaya yetmiyor artık. Bugün başarıyı belirleyen unsur, tüketi­cilerin sizin hakkınızda neler hissettiği; yani sizinle olan duygusal bağları. Saatchi & Saatchi, Ideas Company'nin Küresel CEO'su Kevin Roberts'ın Lovemarks Etkisi adını verdiği bu duygusal olgu pazarlamadan medyaya, ürün geliştirmeden şirketlerin gerçekte nasıl yönetildiklerine kadar her şeyi değiştiriyor.
Roberts'ın ilk kitabı olan Lovemarks:
Markaların Ötesindeki Gelecek adlı çığır açan
çalışma, şirketlerin tüketicilerle her düzeyde
duygusal olarak nasıl bağ kurabileceğini gözler
önüne sermişti. Kitap anında tepkilere yol
açmıştı.
Roberts değişimi savunan ikna edici bir sözcü. INTERNATIONAL HERALD TRİBÜNE
Şirketler için dünyayı değiştirmeye yönelik felsefi
bir meydan okuma.
THE AUSTRALIAN

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786056053023
Yayın Tarihi :2011-01-28
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :400
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :195 X 245
Emeği Geçenler :
Yazar   : Kevin Roberts
Çevirmen   : Çiğdem Aksoy
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler