Markalaşma, yalnızca Coca-Cola ya da McDonald`s gibi markaların tekelindeki bir alan değil. Rasyonal stratejiyi belirleyip, doğru süreci işletme gücüne sahip olabilecek her tüzel yöneticinin elde edebileceği bir başarı... The BranMindset (Marka Aklı), marka ormanında yolunuzu kaybetmememiz için hazırlanmış bir yol haritası.
Kitap, bu karmaşık yolda size kılavuzluk ederken, nasıl gerçek bir marka yaratıp geliştirebileceğinizi, dahası "marka gibi" düşünmeyi nasıl özümseyebileceğinizi ayrıntılarıyla anlatıyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799758378745
Yayın Tarihi :2002-10-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Marka Aklı
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :240
Kapak :Karton
Kağıt :3.Hamur
Boyut :195 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Duane E. Knapp
Çevirmen   : Azra Tuna Akartuna
İlgili Eserler