Satıştabaşarılıolmanınsırrı, ilişkileridoğruyönetebilmektir.Bunun ilk adımıdamüşterilerimizinkonforalanlarınabizigüvenlealmalarınısağlayacakiçtenliğivebütünlüğüsergileyebilmektir. Diğerleriningüveniniveişbirliğinisonsuzadekkazanmakistiyorsakolumlutavrımızı, bilgivebecerilerimizionlarınönceliklerinevedeğerlerinehizmetetmekiçinkullandığımızıkanıtlayabilmeliyiz.
? Beyindiliylekısasürede, uzunsolukluilişkilerkurmanınyollarınıöğrenebilir,
? Beyninnasılçalıştığınıvekararverdiğiniöğrenerekrakiplerinizeavantajsağlayabilir,
? Bedendiliniveyüzifadelerinitanımlayarakmüşterilerinizingerçekdüşünceleriniokuyabilir,
? Savunduklarıdeğerlereveönceliklerehizmetederekonlaratatminduygusuyaşatabilir,
? Beyindostubiryaklaşımlamüzakeresonundamasadanistediğinizialarakkalkabilirsiniz...
Beynikeşfettikçeyenikıtalarbulmaküzeredahadaaçılacaksınız.Ayakbasılmamışkıyılarvegizlihazinelersizibekliyor...
Bu kitappusluvefırtınalıdenizlerdepusulanızolacak
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786054910663 |
Yayın Tarihi |
:2018-06-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Nöro Satış; Müşteri Mıknatısı Olmanın Formülü |
Baskı Sayısı |
:6.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:224 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:135 X 210 |