İnternetten alışveriş günümüzde hacmi ve potansiyeli giderek artmakta olan önemli bir satış kanalı haline gelmiştir.
İşletmelerin satışlarını ve kârlarını arttırmak, rekabetin içinde yer alabilmek ve bunu sürdürülebilir kılmak amacıyla online
satış kanalını kullanmaları büyük önem arz etmektedir. Bu eserde online alışveriş geniş bir perspektiften ele alınmıştır.
Kitap, online ticarete ilgi duyan herkese yönelik olup, bu faaliyetlerin daha etkin ve verimli hale getirilmesi, online satış
yapan e-ticaret sitelerine tüketici davranışlarıyla ilgili öngörü yapması ve veri tabanı pazarlama uygulamalarının
geliştirilmesine destek olması amaçlanmıştır. Değinilen konular, online alışveriş (online shopping), tüketici karar verme
stilleri (customer decision making styles), bilişsel çelişki (cognitive dissonance), algılanan risk (perceived risk) ve müşteri
memnuniyetidir (customer satisfaction). Ayrıca özgün bir araştırmaya yer verilmiştir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052818398
Yayın Tarihi :2020-03-18
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Online Alışverişte Karar Verme Stilleri, Çelişki, Risk ve Memnuniyet
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :226
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Hande Ayhan Gökcek
İlgili Eserler