Pazarlama araştırma, pazarlama konusunda herhangi bir problemin belirlenmesi ve belirlenen bu problemin çözülmesi amacına yönelik bilgilerin toplanması, analiz edilmesi, yorumlanması ve problemin çözümü ile ilgili gerekli önerilerde bunulması şeklinde tanımlanabilir. Bu tanıma göre bir pazarlama araştırmasında araştırılması istenen pazarlama sorununun açık ve kesin olarak saptanması soruna uygun araştırma modelinin, hipotezlerinin ve varsayımlarının belirlenmesi sorunla ilgili bilgilerin toplanması, toplanan bilgilerin analiz edilmesi ve sonuçların çıkartılması, sonuçların yorumlanması ve önerilerin saptanması aşamalarının izlenmesi gerekmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799750402509
Yayın Tarihi :2004-02-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :900
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :200 X 245
Emeği Geçenler :
Yazar   : Kemal Kurtuluş
İlgili Eserler