Eser yazarların lisans ve yüksek lisans düzeyinde verdikleri derslerin notlarından, ders esnasında öğrencilerle yapılan tartışmalardan ve geri bildirimlerden yola çıkılarak hazırlanmıştır. Kitap öğrenciler, akademisyenler ve araştırmacılar, pazarlama yönetici ve çalışanları hedeflemektedir.
Kitapta, pazarlamada ürün ile ilgili temel kavramlar, ürün yönetimi süreci, ürün karması ve ürün dizisi kararları, ambalaj, etiket, tasarım, kalite, temel markalama kararları, yeni ürün geliştirme, ürünlerin pazarda yayılımı, ürün konumlandırma ve farklılaştırma konularına yer verilmiştir. Konular çok sayıda örnekle açıklanmıştır. Bir de, konuların tartışılmasını arttırmak amacıyla son bölümde örnek olaylara yer verilmiştir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786059221184
Yayın Tarihi :2016-04-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Pazarlamada Ürün; Uygulamalar Ve Örnek Olaylar
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :256
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Bahtışen Kavak
Grafiker   : Gamze Uçak
Yazar   : Canan Eryiğit
Yazar   : Öznur Özkan Tektaş
Yazar   : Bahtışen Kavak;Canan Eryiğit;Öznur Özkan Tektaş
İlgili Eserler