Günümüzde iletişimden teknolojiye, ticaretten sanata her alanda yaşanan değişmeler ve gelişmeler ile birlikte tüketicilerin ihtiyaçları ve istekleri de değişmiş ve rekabeti de beraberinde getirmiştir. Bununla birlikte, firmaların bu rekabet ortamında yaptığı çeşitli yenilikler ve tanıtım faaliyetleri ile marka sayısının her geçen gün artması sonucunda marka ve marka farkındalığı kavramları ön plana çıkmıştır.

Marka farkındalığı oluşturmada ise; geleneksel yöntemlerden günümüzde kullanılan Nöropazarlama yöntemlerine kadar firmaların uyguladığı birçok yöntem bulunmaktadır. Nöropazarlama yönteminde; tüketici davranışlarını ve seçim süreçlerini etkileyen diğer bir ifadeyle, tüketici satın alma davranışı kararı üzerinde etkili olan irrasyonel kararlar tespit edilmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052292839
Yayın Tarihi :2019-02-11
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :270
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :165 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Nurcan Yücel
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler