Lüks marka kavramını ve lüks tüketim nedenlerini postmodernizm ve postmodern tüketim olgusu
kapsamında inceleyen bu eserde Türkiye'nin tek geleneksel kadın moda dergisi olan AYSHA dergisinin
reklamlarının içerik analizi yapılmıştır.
Tüketim toplumu ve postmodern tüketim olgusunu detaylı olarak inceleyen eser, postmodern pazarlama ile
ilişkisi olan diğer pazarlama yöntemlerine de değinmiştir. Lüks kavramının ne olduğu, tüketici özellikleri,
tüketim nedenleri ve Türkiye'de ki lüks tüketim pazarı araştırılmış, bu bağlamda Türkiye'de geleneksel
kadınların moda anlayışı irdelenmiştir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786051969824
Yayın Tarihi :2023-03-03
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Postmodern Dönemde Lüks Tüketim Olgusu ve Muhafazakâr Kadının Değişen İmajı
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :160
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Irmak Köseoğlu
İlgili Eserler