Reklamcıların zaman zaman sanat şaheseri diyebileceğimiz eserler meydana getirmelerine ve herkes tarafından takdir edilmelerine rağmen, reklam aleyhtarı eğilimler son derece yaygındır. Birçok kimse reklamların insanları aldattığını, en azından yönettiğini, hiçbir iktisadi fonksiyonlarının bulunmadığını ve faydalı olmaktan ziyade, zararlı olduğunu ileri sürmektedir. İktisat teorisinde de reklamın bilimsel analizine pek ilgi gösterilmediği görülmektedir. Reklam ve Piyasa Süreci bu konuda kaleme alınmış en önemli çalışmalardan biridir. Robert B. Ekelund Jr. ile Davis S. Saurman reklamlarla ilgili peşin hükümlerin temelsizliğini ve yanlışlığını bilimsel yöntemlerle açıklamaktadır. Bu kitabı okuduktan sonra reklamlarla ilgili basmakalıp fikirleri bir tarafa atacak ve reklamlara bir başka gözle bakacaksınız.
(Arka Kapak)

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789756877135
Yayın Tarihi :2000-01-01
Yayın Dili :
Orjinal Adı :Reklam ve Piyasa Süreci
Kapak :
Kağıt :
Emeği Geçenler :
Yazar   : R. Ekelund
Yazar   : D. Saurman
Yazar   : R. Ekelund;D. Saurman
Çevirmen   : Vural F. Savaş
İlgili Eserler