Aganigi-naganigi gibi anlamsız bir ifadenin karşılığında fındık dedirten ne idi?
Bırrr. diyince insanların aklına neden Coca Cola geldi?

Yenilik demek Arçelik demek nasıl dendi?

Reklâm ne idi, nasıl gelişmişti ve bu işin kuralları ne idi?

Neden reklâm gerekli idi?

Reklâm nasıl yapılır, nasıl yönetilir nasıl verimli-verimsiz olurdu?

Herkes reklâm yapabilir miydi?

Bu kitap, reklâmcılık mesleği ile tanışan ve okullarda bunu öğrenmeye çalışan arkadaşlarımıza rehber olması için kaleme alınmıştır. Bir kitabın içinde reklâmcılığı anlatmak mümkün olmadığı için bu kitap ancak giriş kitabı olabilirdi. Bunun için adı Reklâmcılığa Giriş dendi. Ama reklâmcılık her anlamda derin ve engin bir meslektir. Reklâmcı olanlara sorulduğunda Benim elimde bir imkân olsa ve on sefer

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055878122
Yayın Tarihi :2012-03-27
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :158
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mehmet Özkundakçı
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler