Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa Giriş ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı sağlamaya devam ediyor. Yeni çalışması Reklamcılığa Giriş Reklamcılığa Giriş Kreatif Düşünce temel olarak yüksek öğrenimde reklamcılık eğitimi alan öğrencilere ders kitabı olacak şekilde hazırlanmış. Özkundakçı, bu kitapla üniversitelerde okuyan öğrencileri reklam pazarı hakkında bilgilendirmeyi amaçlamış. İyi bir reklamcının kitaplardan değil, bol bol reklam seyrederek ve fikir yürüterek ortaya çıkacağına inanan yazar kendilerine verilen imkânları değerlendirebilen kişilerin başarılı olacağını düşünüyor. Kitapta reklamcılık ile ilgili akla gelen birçok sorunun cevabı bulunuyor. Örneğin, Aganigi naganigi gibi anlamsız bir kelimeye fındık dedirten ne idi?

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055878443
Yayın Tarihi :2010-05-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :2.Baskı
Sayfa Sayısı :237
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mehmet Özkundakçı
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler