Günümüzde yöneticilerin reklama ilgisi arttıkça reklamın yönetimi de önemli bir uğraş alanı olarak ortaya çıkmaktadır. İşletmeler bu işleri ya kendi içlerinde yürütmekte ya da reklam ajanslarına ihale etmektedir.
Reklamda Stratejilerle Yönetim, hem işletme için reklam departmanları hem de reklam ajansları için hazırlanmış bir kılavuz kitaptır.

Reklam ajanslarının reklam yönetimi nasıl olmalı?
İşletmelerde reklam yönetimi nasıl olmalı?
Reklam etkinliğini artırmak için neler yapılmalı?
Mesaj stratejisi nasıl oluşturulabilir?
Medya stratejisi nasıl oluşturulabilir?
Reklam bütçesinin yönetimi nasıl olmalı?
Reklam faaliyetlerinin sonuçları nasıl ölçülebilir?
Tüm bu sorulara güncel, uygulanabilir ve sonuca dönük cevaplar almak istiyorsanız, bu kitabı okumalısınız!
(Arka Kapak)

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789753161626
Yayın Tarihi :1999-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Reklamda Stratejilerle Yönetim
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :224
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Gaye Özdemir Yaylacı
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler