Trendlerin, teknolojinin ve markaların göz açıp kapayıncaya dek parlayıp söndüğü bir dünyada, topluluk oluşturmanın ve müşteri sadakati yaratmanın neredeyse imkânsız olduğunu düşünebilirsiniz. Satışı Bırak'ı okuduktan sonra bunun doğru olmadığını göreceksiniz. Tüm satın almaların yüzde 60'ı satış sunumu başlamadan önce gerçekleşiyor, ancak şirketler satış sürecini her şeyin önüne koyuyor. Ve müşteri hizmetlerini, markalamayı, hatta ürün kalitesini ihmal ediyor.

Stratten ve Kramer ise büyük resme odaklanıyor ve satış stresini bir kenara koyup, müşterilerle anlamlı bir şekilde ilişki kurmanın ve ipi göğüsleyen marka olmanın yollarını gösteriyor. İçerik, bağlantı ve etkileşim çağında satışı bırakıp sadık müşteriler edinmenin tam zamanı!

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584680
Yayın Tarihi :2015-06-16
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :308
Kapak :Kuşe
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Scott Stratten
Çevirmen   : Nadir Özata
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Hazırlayan   : Zeynep Hale Akman
Yazar   : Alison Kramer
Yazar   : Scott Stratten
Yazar   : Alison Kramer
İlgili Eserler