Bu kitap, benim kamusal alanlardaki görüşlerimi paylaştığım yazılarımdan bir demet oluşturuyor. Hiç şüphesiz, bir akademisyenin doğrudan doğruya gündelik iş dünyası, siyaset dahil kamusal alanlarda var olması olmazsa olmaz değil. Ancak ülkemiz başta olmak üzere evrensel sorun ve konuları derinlemesine işleyerek analiz etmek ve yaşantımızdaki sorunlara değinerek onlara daha anlamlı çözüm ve yorumlar getirmek, kamusal bir görev olarak kabul edilmelidir. Ben de bunu yerine getirmeye çalıştım bu tür yazılarımla ve tüm meslek hayatımda.

Pazarlama profesyonellerinin ve pazarlama iletişimi alanındaki akademik çevrelerin olmazsa olmaz eserlerinden Pazarlama İletişimi Yönetimi ve Tüketici Davranışı adlı çoksatan kitapların ortak yazarı Prof. Yavuz Odabaşı, otuz yılı aşkın deneyiminden süzülen yazılardan bir seçkiyle okurun karşısına çıkıyor. Uzun yıllar çeşitli gazete ve dergilerde yayımlanmış makalelerden pazarlama, eğitim, siyaset ve toplumsal konular ana başlıklarında toplanarak oluşturulmuş Seçme Yazılarım, Odabaşı'nın pazarlama klasikleri arasına girmiş kitaplarının yanındaki yerini alıyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584857
Yayın Tarihi :2016-09-26
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :360
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Yavuz Odabaşı
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Hazırlayan   : Zeynep Akman
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler