Ünlülerin; tüketiciler ve dolayısıyla pazarlama üzerindeki etkilerinin ölçüsü, günümüzde inanılmaz düzeydedir.

Bu konudaki en yetkin isimlerden Hamish Pringle´ın konusunun klasiği niteliğini taşıyan bu eseri, ünlülerin pazarlama ile ilişkisinde değinmedik yön bırakmıyor.

Bir Marka ile ünlüleri bir araya getirmek, paha biçilmez bir gelecek yatırımı olabilir ama bunun boşuna yapılan bir harcamaya dönüşmesi de bir o kadar kolaydır.Artık böyle bir teklifle karşılaşıldığında yazı tura atmak zorunda kalınmayacaktır.

Hamish Pringle´ın vaka örnekleriyle desteklenen analizi paha biçilmez bir rehber olacaktır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944383694
Yayın Tarihi :2000-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :380
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Hamish Pringle
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler