Sosyal pazarlama stratejileri konusunda şirketlere detaylı bilgilerin sunulduğu bu kitapta konular genelden özele doğru gitmektedir. Kitabın birinci bölümünde, sosyal pazarlama kavramı, gelişimi ve önemi ele alınmaktadır. İkinci bölümde, sos­yal pazarlama sistemi yer alırken, üçüncü bölümde sosyal pazarlamaya stratejik bir yaklaşıma yer verilmiştir. Kitabın dördüncü bölümünde sosyal pazarlamada etik konusuna değinilmiştir. Ekler bölümünde dünya ve Türkiye’de gerçekleştirilen sos­yal pazarlama kampanyalarının detaylı planları ve sosyal pazarlama kampanyala­rından örnekler okuyuculara sunulmaktadır. Eklerde yer alan sosyal pazarlama kampanyası planlarının her ne kadar devlet ve sivil toplum örgütlerinin sosyal pa­zarlama faaliyetlerinden oluşsa da şirketler açısından da yol gösterici olacağı düşü­nülmüştür. Kitabın amacı, sosyal sorumluluk duygusuyla hareket ederek toplumumuzun refahı ve kaliteli yaşamı için çaba gösteren gerek şirketlere gerekse bu konuda kariyer yapan sosyal pazarlamacılara bir nebze de olsa yararlı olmaktır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799756325543
Yayın Tarihi :2006-09-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Sosyal Pazarlama; Toplumun Refahı ve Kaliteli Yaşamı İçin
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :126
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : F. Bahar Özdoğan
Yazar   : Zeliha Eser
Yazar   : Zeliha Eser; F. Bahar Özdoğan
İlgili Eserler