Tm-2, Türkiye'de doğmuş, reklamı - pazarlama iletişimi araçlarını sürekli ve tutarlı kullanarak güçlenmiş, 70 kadar başarılı marka öyküsünü derlemeyi hedefleyen, 4 ciltten oluşacak ansiklopedinin ikinci cildidir.
Öncü markalar; ekonominin lokomotifleridir vizyonuyla ortaya çıkan Tm//Türk Markaları ansiklopedisinin amacı, etkili marka yönetimine ilişkin başarı öykülerini, reklamveren - reklam ajansı verimli iş ortaklığını kayda geçirmek ve yol gösterici, eğitsel bir bellek oluşturmaktır...
Ocak 2007'de yayımlanan ilk ciltte yer alan markalar kronolojik sıra ile; Komili, Hacı Şakir, Tariş, Türkiye İş Bankası, Dyo, Türk Hava Yolları, Vakko, Petrol Ofisi, Yapı Kredi, Garanti, Akbank, Hürriyet, Milliyet'tir.
Aralık 2008'de yayımlanan ikinci ciltte yer alan markalar kronolojik sıra ile; Ülker, Altınyıldız, Demirdöküm, Arçelik, Arko, Çanakkale Seramik & Kalebodur, İstikbal, Ykm, Vitra, Aygaz, Eti, Mudo'dur.
Marka danışmanı ve akademisyen Prof. Dr. Nükhet Vardar tarafından kaleme alınan Tm ansiklopedisi ekonomi, sektörler, markalar ve akademisyenler için yarar üretme anlayışıyla tamamlandı.
Tm/Türk Markaları ansiklopedisi pazarlama iletişiminin nitel ve nicel gelişimi için çalışan, ekonomik gelişmeler ve sektörel ihtiyaçlar doğrultusunda projeler üreten Reklamcılık Vakfı tarafından yayımlanmıştır.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789759823962 |
Yayın Tarihi |
:2009-01-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:416 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kuşe |
Boyut |
:235 X 315 |