19. yüzyıl üretebilenin satış yapabildiği bir yüzyıldı; bu çağa üreticiler hükmettiler. 20. yüzyıl üretebilen ama aynı zamanda ürettiğini dağıtabilen üreticilerin yüzyılıydı. Tüketici önüne konan ürünleri almak zorundaydı; çünkü çok fazla seçeneği yoktu.
O devirler geride kaldı; üreticiler taçlarını ve tahtlarını kaybettiler. Yeni iletişim ve ulaşım imkanlarının ortaya çıkıp yaygınlaşması ve dünya pazarlarının globalleşmesi sonucu rekabet kızıştı. Tüketiciler artık eskisi kadar seçeneksiz değil. Taç ve taht artık tüketicinin elinde! Yeni devrin kralları onlar! 21. yüzyıl ise "Tüketici Yüzyılı."

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799756347200
Yayın Tarihi :2004-04-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Tüketici Yüzyılında Pazarlama
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :179
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Derleme
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler