Sanayi toplumundan bilgi toplumuna geçiş sürecinde her geçen gün önemi artan ekonomi ve beraberinde getirdiği çalışan sınıfı, daha refah ve mutlu bir gelecek için olan gücü ile çalışmaktadır. Bir yandan üretim ve pazarlamanın bir parçası olan, diğer yandan işletmelerin müşteri sermayelerini oluşturan bu kesimin etkili ve verimli çalışması, yönetimlerin bir numaralı görevi ve gündemidir. Buradan hareketle, modern toplumun inşasında önem arz eden değişim ve yenilikçilik kavramlarının üretim ve pazarlamaya aktarılması neticesinde, önemli kazanımların sağlanacağı düşünülebilir.
Bu çalışmada, sanayi toplumu sürecinden bilgi toplumu sürecine geçişte bir anlamda üretim ve pazarlama yönetiminin modernizasyonu ve daha dinamik bir yapıya kavuşmasında önem arz eden yenilikçilik ile değişim kavramları, literatür çalışmaları eşliğinde incelenmiştir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052962756
Yayın Tarihi :2017-08-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Üretim ve Pazarlama Yönetiminde Yenilikçilik ile Değişim Sürecinin Yönetimi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :66
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Haldun Turan
İlgili Eserler