Akılda Kalan Nedir?, aralarında Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Kraft, McDonalds, Unilever, Ford ve diğerlerinin de bulunduğu 30 reklamveren üzerinde, şimdiye kadar yapılmış en geniş kapsamlı global araştırma projesinden elde edilen yepyeni içgörüleri ortaya koymaktadır.
Akılda Kalan Nedir? size şu soruların yanıtlarını veriyor:

İncelenen reklam kampanyalarının yüzde 47si neden işe yaramadı ve kendi kampanyanızın başarısını garantilemek için neler yapabilirsiniz?

Aynı reklam bütçesiyle nasıl daha iyi sonuçlar alabilirsiniz?

Finans Müdürünüzün ve CEOnuzun pazarlama & reklam bütçenizi artırmasını nasıl sağlarsınız?

Gelecek yılın reklam bütçesini hangi tekniklerle öngörebilirsiniz? (İpucu: bir önceki yılın harcamasına bakarak değil!)

Reklam ve pazarlama kitapları arasında böylesine az rastlanır.
Freakonomicsin yazarı Steven D. Levittin Önsözünden

Hacim büyüdü, maliyetler yükseldi, medya parçalara ayrıldı. Hiç şüphesiz, çok az sayıda reklam tüketicinin zihninde yer ediyor. Akılda Kalan Nedir?, reklamlarınızın etkinliğini artırcak fikirlerle dolu.
Al Ries, Markaların Kökeni Kitabının Yazarı

(Tanıtım bülteninden)

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944383608
Yayın Tarihi :2000-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :368
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Rex Briggs
Yazar   : Greg Stuart
Yazar   : Rex Briggs;Greg Stuart
Çevirmen   : Şeyda Odabaş
İlgili Eserler