Pazarın tüketici odaklı hale geldiği, internetin, dijital mecraların oyunun kurallarını yeniden yazdığı, hukuk ve etik değerlerin öne çıktığı, insanı anlamanın herşeyden önemli olduğu bir ortamda; İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Anabilim Dalı öğretim üyeleri olarak değişimin daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunmak istedik.
Değerli hocalarımızın büyük emekler vererek yazdığı özgün makalelerin, reklam sektöründeki çok
boyutlu değişimin kodlarının daha iyi anlaşılmasına katkıda bulunacağına inanıyoruz.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054993574
Yayın Tarihi :2015-10-02
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Yeni Medya Ve Reklam
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :342
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Editör   : Abdullah Özkan
Editör   : Betül Önay Doğan
Editör   : Nilnur Tandaçgüneş
Yazar   : Kolektif
Editör   : Abdullah Özkan;Betül Önay Doğan;Nilnur Tandaçgüneş
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler