Bu kitap, hem iş için hem de dünya için iyi olan pazarlama fikirleri geliştirmenize yardımcı olacaktır.
Eğer yeşil sorunlarla ilgilenmezsek 30-50 yıl içinde bir pazar kalmayacak, dolayısıyla pazarlama da olmayacaktır! İnsanlar ufukta küresel bir Somali olduğundan söz ediyor. James Lovelock´un tahminine göre, bu gidişat bu şekilde devam ederse, nüfusun yüzde 80´i bu yüzyılın sonunu getiremeyecek.
Al Gore´un hep söylediği gibi, yoğunlaşmanız gereken konu sadece iş konusu değildir; ahlaki konudur.
Bu kitap, fark yaratan ve aynı zamanda iş alanında başarıyı yakalayan yeni yollar geliştirmek için yaratıcı bir fırsat olarak yeşil pazarlamayı ele almaktır.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789944383783 |
Yayın Tarihi |
:2008-04-16 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:334 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:150 X 220 |