MARKANIZI ZİHİNLERE GÖRSEL ÇEKİCİN DUYGUSAL GÜCÜYLE İŞLEYİN.
Marka Yaratmanın 22 Kuralı, Yönetim Odasında Savaş ve İnternette Marka Yaratmanın 11 Değişmez Kuralı kitaplarının ortak yazarı, dünyaca ünlü marka stratejisti Laura RiesGörsel Çekiç'te pazarlamaya bambaşka bir açıdan bakıyor.
Bugüne kadar pazarlama planlarına sözcükler hâkimdi, oysaki Marlboro kovboyu ve Coca-Cola şişesi örneklerinde olduğu gibi, görsel imgelerin büyük bir cazibesi ve duygusal gücü vardır. İnsanlarla markanız arasında duygusal bağ kuran da bu tür imgelerdir. Öte yandan görsel çekiç de tek başına işe yaramaz. Markanızı tüketicinin zihnine işlemek için görsel çekicin yanı sıra sözel çivilere de ihtiyacınız var. Marlboro ve Coca-Cola örneklerinde sözel çiviler sırasıyla erkeksilik ve gerçek tat konseptleridir.
Markanızın sözcüklerle ifade edilen konumu sözel çivi, konumlandırma çivisini tüketicinin zihnine işleyecek alet ise görsel çekiçtir.
Markanıza eşsiz bir konum yaratmak için gereken görsel çekiç/sözel çivi ikilisini keşfetmenin ve doğru kullanmanın yollarının anlatıldığı Görsel Çekiç pazarlama planlarınızı kökten değiştirebilir!

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584390
Yayın Tarihi :2013-11-06
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :176
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Laura Ries
Çevirmen   : Dilan Sarıoğlu
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler