Talebin uyarılması ve yönetilmesi olarak da tanımlanan pazarlamanın,gerek yapılış biçimi, gerekse içerdiği yaklaşımlar, hızlı bir değişim ve gelişim içinde olan bilgi ve iletişim teknolojilerinin etkisi altındadır. Dolayısıyla, pazarlama sürekli olarak güncellenmesi gereken bir bilgisayar programına benzetilebilir
Bu kitap çalışmasında, güncel pazarlama yaklaşımlarından örnekler verilmektedir. Kitapta, sırasıyla lojistik, elektronik posta ile pazarlama, yeşil pazarlama, organik gıda ve tüketici davranışı, ihracat pazarlaması performansı, ağızdan ağıza pazarlama, ambalajlama ve satın alma davranışı, satış gücü motivasyonu ile tüketici marka tercihi konuları ile ilgili gerek araştırma içeren, gerekse de teorik güncel makaleler yer almaktadır.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789752531994 |
Yayın Tarihi |
:2011-04-15 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:282 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:145 X 215 |