Pazarlama ürettiğiniz şey neyse, onu sunmak için akıllı yöntemler bulmak değildir. Pazarlama gerçek müşteri değeri yaratma sanatıdır.

Pazarlamayla ilgili hep sormak istediğiniz, ama korkudan bir türlü soramadığınız sorular
-Pazarlama stratejisindeki belli başlı fikirler-dilimlere ayırma, hedef belirleme, konumlandırma ve farklılaştırma
-Pazarlamanın dört temel unsuru ürün, fiyat, yer ve promosyon
-Pazarlamanın planlanması, örgütlenmesi ve kontrolü
-Pazarlamanın çeşitli uygulama alanlarıyla ilgili sorular ve yanıtları paketli tüketim malları, perakende satış, küçük işletme pazarlamacılığı, doğrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararası pazarlamacılık, durgunluk dönemi pazarlamacılığı, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamacılığı.

Ve en başarılı firmalar örneğinde, pazarlamanın yetkinleştirilmesi konusundaki yorumlar
Dünyaca ünlü pazarlamacılık düşünürü Philip Kotlerin çok çeşitli ülkelerde verdiği konferanslarda karşılaştığı günümüz pazarlamacılığıyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdiği yanıtlar.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789756225432
Yayın Tarihi :2009-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :224
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 225
Emeği Geçenler :
Yazar   : Philip Kotler
Çevirmen   : Ümit Şensoy
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler