Kitle iletişim araçları var olan toplumsal yaşamın sürdürülmesinde ve yeniden üretilmesinde önemli ideolojik ve ekonomik görevler üstlenmişlerdir. Özellikle küreselleşme ve küre-yerelleşme süreçlerinde kitle iletişim araçlarının çok uluslu şirketler ve onların yerel ortakları tarafından kontrol edilmesi yaşanan sürecin anlaşılmasında iletişim etiğini içeren iletişim çalışmalarını çok daha önemli hale getirmiştir. Çünkü iletişim yalnızca çok uluslu şirketleri değil, dünya üzerinde yaşayan herkesi yakından ilgilendirmektedir. Bu kitapta gazeteden web'e geniş bir yelpazede meslek ahlak ilkeleri ve etik üzerine oluşumlar bütünlüklü bir şekilde ele alınmakta, geniş ve eleştirel bir bakış açısıyla sunulmaktadır. İletişim ve Etik tarihsel gelişim süreci içinde, kendi epistemolojik ve metodolojik bütünlükleri içinde değerlendirilmektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944157438
Yayın Tarihi :2019-09-12
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :320
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :155 X 230
Emeği Geçenler :
Yazar   : Gülbuğ Erol
Grafiker   : Yunus Karaaslan
Yayın Yönetmeni   : Yusuf Günbaş
Düzeltmen   : Çelebi Şenel
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler