Spor, tıpkı diğer endüstriler gibi, segmentlere ayrılır ve rekabetçi bir pazar alanında markasını oluşturur. Bir spor markasının varlığını sürdürebilmesi için sahada kazanmaktan çok taraftarla bağlantısını güçlendirmesi gereklidir. İşte Taraftar İşte Pazarlama rekabetçi spor endüstrisinde taraftara odaklanmakta ve taraftarları elde tutmaya yönelik birçok soruya yanıt vermekte. Spor endüstrisindeki takımlar, ligler, sporcular ve sportif olaylara ilişkin düşüncelerin yeniden oluşturulması gerektiği fikriyle kaleme alınan kitap, spor ürünleri için yeni bir marka oluşturmak üzere taraftar kitlesini elde tutmak ve onların sayılarını artırmak amacıyla bir eylem planı önermektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944383479
Yayın Tarihi :2007-10-07
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :408
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Kolektif
Çevirmen   : Aytül Özer
Editör   : GYY: PELİN ÖZKAN, EDT: GÜLEN ÇETİN
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler