Davranış bilimini pazarlamaya uyarlamak hiç bu kadar kolay olmamıştı!

Davranış bilimleri ve psikoloji alanında yapılan araştırmalar, insan beyninin kimi bilişsel eğilimleri olduğunu ve söz konusu eğilimlerin karar alma süreçlerini de etkileyen düşünce hatalarına yol açabildiğini gösteriyor. Tüketicilerin sıradan gibi görünen, gündelik satın alma kararları da doğal olarak bu etkilerden muaf değil.
Richard Shotton, elinizdeki kitapta satın alma davranışlarımıza hangi psikolojik süreçlerin hükmettiğini; akademiden, gerçek reklam kampanyalarından ve kendi özgün araştırmalarından kanıtlar eşliğinde gözler önüne seriyor. Her bir bölüm, bölüme adını veren bilişsel eğilimin pazarlama kampanyalarında nasıl kullanılabileceğini gösteriyor.
Pazarlama ve reklam kampanyalarınıza ilişkin kararlar alırken Karar Fabrikası'na başvurmayı ihmal etmeyin.
Araştırmanın ve sosyolojinin hayatlarımızı nasıl etkilediğini bilmek istiyorsanız, Richard'ın kitabını okuyun.
Dave Trott, kreatif direktör, yazar

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052314128
Yayın Tarihi :2018-11-12
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :218
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Çevirmen   : Ümit Şensoy
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Hazırlayan   : Zeynep Hale Akman
Yazar   : Richard Shotton
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler