Her gün yüzlerce seçim yapıyoruz. Özellikle de tüketim konusunda. Bu seçimleri özgürce, rasyonelce yaptığımızı sanıyoruz. Oysa beynimizin işleyişinde kararlarımızı etkileyen pek çok yanlılık var. Psikolog ve davranış bilimcilerin çalışmaları ürünlerin konumlandırılma, tanıtılma ve pazarlanma şekillerindeki ince değişikliklerin müşterilerin davranışlarını kökten değiştirebileceğini gösteriyor. Richard Shotton en son kitabında pazarlamada çalışan herkesin farkında olması gereken en önemli psikolojik yanlılıkları belirliyor ve herhangi bir işletmenin müşteri kazanmak, elde tutmak ve daha fazla satış yapmak için beynimizdeki bu kısayollardan nasıl yararlanabileceğini açıklıyor. Tüketiciler nasıl düşünür, kararlarımızı neler biçimlendirir gibi soruların cevapları ve bir pazarlamacının beynin işleyişi hakkında bilmesi gereken en önemli noktalar ve uygulamaya yönelik pratik öneriler bu kitapta

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052314869
Yayın Tarihi :2023-11-17
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Pazarlama Psikolojisi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :184
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :140 X 215
Emeği Geçenler :
Çevirmen   : Aslı Schaeferdiek
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Hazırlayan   : Arzu Nilay Kocasu
Editör   : Barış Cezar
Yazar   : Richard Shotton
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler