Küreselleşmeye paralel olarak ekonomik ve teknolojik alanlarda yaşanan değişiklikler, işletmelerin pazarlama yönetim sürecini doğrudan etkileşmiştir. Bu etkilerin yansımalarının işletme ve pazarlama fonksiyonu temelinde yönetilmesi, bu konuda yetkin ve yeterli yöneticileri gerekmektedir. Bu gereklilikten yola çıkarak, üniversite akademisyenleri ile Lisans ve Yüksek Lisans öğrencilerine faydalı olmak amacıyla "Pazarlama: Kavramlar - İlkeler - Kararlar" kitabını beğeninize sunuyoruz.

Bu kitap, toplam ondokuz bölümden oluşmakta ve her bir bölüm ile ilgili power point sunumlarını içermektedir. Kitabın, birinci bölümünden onuncu bölümüne kadar pazarlama kavram ve ilkeleri ele alınmış, bölüm onbir ve bölüm onaltı arasında ise pazarlama karması elemanlarına ve bunlara ilişkin yönetsel kararlara değinilmiştir. Kitabın onyedinci bölümünde hizmet pazarlaması, onsekizinci bölümde uluslararası pazarlama, ondokuzuncu bölümde ise pazarlama etiği yer almaktadır...

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055782146
Yayın Tarihi :2017-03-30
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Pazarlama; (Kavramlar - İlker - Kararlar)
Baskı Sayısı :3.Baskı
Sayfa Sayısı :615
Kapak :Ciltsiz
Kağıt :2.Hamur
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Sezer Korkmaz
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler