Bir çırpıda yanıtlanması güç olan bu sorunun yanıtı, pazarlama kavramının tarihsel gelişiminde yatıyor. Bir meta olarak ürünün ve seri üretimin ortaya çıkışı, pazarlama nosyonunun önünü açtı ve pazarlama, 20. yüzyılın başından bu yana gerek kendi geliştirdiği gerekse de diğer disiplinlerden ödünç aldığı teorilerle şekillendi. Bugün gelinen noktada ise akademik çevrelerde pazarlamanın pazarın davranışlarını inceleyen bir bilim olduğu yönünde genel bir uzlaşı var.
Pazarlamanın bir bilim olarak görevini yerine getirirken faydalandığı kuramları ilk kez bu kadar kapsamlı bir çerçevede bir araya getiren Pazarlama Teorileri vazgeçilmez bir referans kitap olmaya aday.
Bu eser, pazarlama dünyasında kullanılan 24 kuramı incelemekte ve değerli akademisyen yazarlar aracılığıyla çok yararlı ve güncel bilgiler sunmaktadır. Dilerim, her bir kuramı farklı akademisyenin yazdığı konular, ülkemizde bu kuramları, kavramları bilmek isteyenlere ilham kaynağı olur ve onların çalışmalarına, uygulamalarına yardımcı olur.
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584536
Yayın Tarihi :2015-11-04
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :2.Baskı
Sayfa Sayısı :528
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Kolektif
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Editör   : Mehmet İsmail Yağcı
Editör   : Serap Çabuk
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler