İletişim ve ulaşım teknolojilerindeki hızlı ilerleme, dünyanın her yerinde sessiz ama büyük bir devrim başlattı. Üretim, dağıtım ve pazarlama faaliyetleri gittikçe daha fazla globalleşiyor. Şirketler sınır tanımıyor. Pazarlar birleşiyor. Dünyanın her yerinde tüketiciler her gün yeni markalarla karşılaşıyor. Kısacası yeni bir dünya kuruluyor ve bu dünya içinde yeni bir pazarlama dünyası kuruluyor.
Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında bilgi üretme ve bu konularda dünyada üretilen bilgiyi Türkiye`ye taşıma misyonuyla hareket eden MediaCat, her yıl düzenlediği MediaCat Forum`un ikincisinde, bu büyük devrimin nasıl bir pazarlama dünyası yaratacağı konusunu masaya yatırdı.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799756347705
Yayın Tarihi :2005-11-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Pazarlamanın Yeni Ufukları; 7 Gurudan Fütüristik Pazarlama Yaklaşımları
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :121
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Kolektif
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler