İletişim olanakları bir yandan büyük bir hızla çeşitlenir ve genişlerken, bir yandan da doğru ve etkin iletişimi giderek güçleştiren tehditler yaratıyor. Türkiye´de medya ilişkilerinin profesyonel ve etik ilkeler edayalı bir zemine oturtulması; bugün hem halkla ilişkilerin geleceği hem de kurumların iletişim gereksinimlerinin sağlıklı bir şeklide karşılanması açısından öncelikli bir hedef oluşturuyor.

Ceyda Aydede, kurumsal stratejilerin başarısında kritik rol oynamayan medya ilişkilerinin tutarlı bir çerçeveye kavuşturulmasına yardımcı olacak temel ilkelerin altını çiziyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789758296651
Yayın Tarihi :2004-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :143
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :160 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ceyda Aydede
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler