Ceyda Aydede, halkla ilişkilerin değişen yüzünü ve değişimin uygulamaya nasıl yansıdığını gösteriyor bu kitapta. Etkili bir halkla ilişkiler kampanyası için bilmeniz, yapmanız ve yapmamanız gereken her şeyi anlatıyor;
Halkla ilişkiler profesyonelleri için gerekli beceriler... Etkinlik yöntemi.. Halkla ilişkiler araçları nasıl kullanılmalı... Kriz yönetimi... Uygulama problemleri.. Kurumsal iletişim.. Sponsorluk... Halkla ilişkilerde araştırma ve ölçme... Halkla ilişkiler ve etik..
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789758378494 |
Yayın Tarihi |
:2001-09-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:215 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:3.Hamur |
Boyut |
:145 X 215 |