Reklam Nasıl İşe Yarar, reklamın etkililiğini belirleyen araştırma yöntemlerini ele alırken reklam sürecinde yer alan tüm tarafları - müşteri, medya ve ajanslar - temsil ediyor.
Sonuç; reklam konusunda eğitim görenlere ve profesyonellere yönelik, teoriyi ve uygulamayı içeren 'bilgi bankası' niteliğinde bir çalışma.
Format | :Kitap |
Barkod | :9799759715730 |
Yayın Tarihi | :2005-01-01 |
Yayın Dili | :Türkçe |
Baskı Sayısı | :2.Baskı |
Sayfa Sayısı | :354 |
Kapak | :Karton |
Kağıt | :2.Hamur |
Boyut | :175 X 245 |
Yazar | : | John Philip Jones |
Çevirmen | : | Didem Ünal Biçicioğlu;Mustafa Dilber |