Reklam Nasıl İşe Yarar, reklamın etkililiğini belirleyen araştırma yöntemlerini ele alırken reklam sürecinde yer alan tüm tarafları - müşteri, medya ve ajanslar - temsil ediyor.

Sonuç; reklam konusunda eğitim görenlere ve profesyonellere yönelik, teoriyi ve uygulamayı içeren 'bilgi bankası' niteliğinde bir çalışma.

Format :Kitap
Barkod :9799759715730
Yayın Tarihi :2005-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :2.Baskı
Sayfa Sayısı :354
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :175 X 245
Emeği Geçenler :
Yazar   : John Philip Jones
Çevirmen   : Didem Ünal Biçicioğlu;Mustafa Dilber
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler