Ünlü Reklamlarımın yarısı boşa gidiyor ama hangi yarısı boşa gidiyor bilmiyorum, sözüne katılan Jones, çözüm için ipuçları veriyor. Reklamın işleyiş sürecine, tüketici davranışlarına, medya sürekliliğinin önemine dair bilgiler vererek reklamın ne zaman işe yaradığını anlatıyor.

John Philip Jones'un eseri, reklamın satışları tetiklediğini ve kısa dönemli etkilerin uzun döneme yayılabileceğini araştırmalarla kanıtlıyor; reklamdan ideal sonucu alabilmenin yollarını gösteriyor ve Reklam Nasıl işe Yarar ile bir set oluşturuyor.
(Tanıtım Yazısı'ndan)

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789759715786
Yayın Tarihi :2004-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :236
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : John Philip Jones
Çevirmen   : Erhan Güven
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler