Bu kitap, değişen iş dünyasındaki yeni gelişmeleri nedenleri ile ele alıyor ve karlılığı yeniden yakalamanın yollarına işaret ediyor. Yazarın değişen iş dünyasında rekabet stratejisi oluşturma konusundaki bu yeni kitabı, özellikle pek çok kişi için hala çok karmaşık bir konu olan Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) konusunu çok yalın ve anlaşılır bir şekilde okura aktarıyor. Bu kitap, tüm kurumların her düzeyindeki yöneticilerin, iş adamlarının ve üniversite öğrencilerinin yararlanabileceği, güncel ve çok önemli bir kaynaktır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789753221924
Yayın Tarihi :2011-01-25
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :7.Baskı
Sayfa Sayısı :184
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Arman Kırım
Editör   : ŞERMİN YENİCE
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler