CEO'lar genellikle gerçekleştirilmesi güç büyüme hedefleri koyarlar ve daha sonra başarısızlığa uğrarlar. Peki neden?

Çünkü kötü kâra odaklanırlar; kısa vadeli kazançlar elde edip çalışanları göz ardı ederler ve müşterileri kendilerinden uzaklaştırırlar. Şirketleri hakkında olumsuz konuşan kötüleyici müşteri tipi yaratarak şirketin kötü bir şöhrete sahip olmasına neden olurlar. Tavsiye Edilen Markaların Sırrı ise tam bu noktada müşterileri, iyi kârı ve sürdürülebilir bir büyümeyi sağlayacak olan destekçilere nasıl dönüştürebileceği üzerine odaklanmaktadır. Şirketlerin müşteri ilişkileri cephesinde ne kadar başarılı olduklarını gösteren Net Promoter (R) sistemini (NPS) tüm yönleriyle ele almakta ve Apple, Allianz, American Express, Philips, GE, eBay, Rackspace, Facebook, LEGO, Southwest Airlines ve JetBlue Airways gibi NPS'yi benimsemiş olan birçok şirketten vermiş olduğu örneklerle tavsiye edilen marka olmanın kılavuzluğunu yapmaktadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584284
Yayın Tarihi :2013-03-06
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :230
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :155 X 225
Emeği Geçenler :
Yazar   : Fred Reichhelo
Yazar   : Rob Markey
Çevirmen   : Aytül Özer
Editör   : Gülen Çetin Tankut
İlgili Eserler