Üç bölümden oluşan çalışmamızın ilk bölümünde reklam kavramı etrafında dönen tartışmalar irdelenmiş; reklama ilişkin değişik bakış açılarının neler olduğu, reklamın tanımı ve unsurları ile çeşitleri ve hukuki niteliği kısaca anlatılmaya çalışılmıştır.

Televizyon yayın hizmetinin idari, mâli ve teknik yapılarını düzenleyen 6112 sy. Kanun'un reklamlara yönelik hükümleri ve ayrıca haksız rekabet hukukunun reklamlar bakımından uygulamaya dönük yönleri yeni Türk Ticaret Kanunu hükümleri de dikkate alınarak izah edilmeye çalışılmıştır.

Konu Başlıkları
Reklamın Tanımı, Unsurları, Çeşitleri, Benzer Kavramlardan Farklı, Hukuki Niteliği ve Televizyon Reklamları
Televizyon Reklamlarında Yer Alan Yaratıcı Faliyetlerin Fikir ve Sanat Eserleri Hukuku Bakımından Niteliği
Reklam Faliyetlerinin Sujeleri ve Hak Sahipliği Sorunu

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786055373238
Yayın Tarihi :2011-10-30
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :261
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 235
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ali Yaşar
İlgili Eserler