Müşteri davranışlarında yaşanan değişimler, pazarlama bilimini doğrudan ilgilendirmektedir. Davranış ise tutum ile ilintilidir. Dolayısıyla müşteri tutumlarının öğrenilmesi müşteri davranışlarına yol gösterecektir. Bu amaçla gerçekleştirilen müşteri tatmin ölçümleri tutuma ışık tutarken, bir ileri aşama olarak beliren ve değer odaklı pazarlama şeklinde ifade bulan kavram davranışı incelemektedir. Bütün işletme faaliyetlerinin "müşteri değeri yaratmaya" odaklandığı bu güncel yaklaşım rekabetin yeni aracı konumdadır.
(Önsöz´den)

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789753166973
Yayın Tarihi :2000-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Tüketici Davranışları
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :183
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Murat Hakan Altı
İlgili Eserler