Maruz kaldığınız her reklamdaki her detay bir biçimde örtülü belleğimizde saklanmakta ve yakın ya da uzak bir gelecekte bizi etkileyerek satın alma davranışımızı değiştirebilmektedir. Dükkanların dışındaki tabelalar, vitrinlere bakarken gördüğümüz sayısız sembol ve işaretler, billboardlar, posterler, karşımızda oturanların okuduğu dergilerin arka sayfalarındaki ilanlar... Bütün bunlar devamlı olarak algılanarak saklanır ve tetiklenerek davranışlarımızı etkileyebilecekleri günü beklerler. Peki, tüm bu süreç nasıl işler? Robert Heathbu kitapta deneysel psikoloji ve bilişsel nörobilim yaklaşımlarını kullanarak reklamların bilinçaltımızı nasıl etkilediğini yani reklamların bizi biz farkında olmadan nasıl etkilediğini birçok araştırmaya dayanarak ortaya koymaktadır. Heathin vermiş olduğu örnekler sayesinde reklamlarla olan ilişkimizin aslında ne kadar garip ve karışık olduğunu görecek ve artık her reklama farklı bir dikkat seviyesiyle bakmaya başlayacaksınız!

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584338
Yayın Tarihi :2013-05-22
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :352
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Robert Heath
Çevirmen   : Emrah Bilge
Editör   : Gülen Çetin Tankut
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler